Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

FASHION BEAUTY : FAUX FUR VESTS

Γεια σας κορίτσια!!Τι νέα? Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο μας εύχομαι! Παρεπιμπτοντως το αγαπώ πολύ το φθινόπωρο....μου αρέσει πολύ αυτή η ατμοσφαίρα που κυριαρχεί στο περιβάλλον με τα ψιλοβρόχια,το κρύο το οποίο είναι πιο υποφερτό σε σχέση με αυτό του χειμώνα, η μυρωδιά από το νοτισμένο από την βροχή χώμα!Όλα αυτά είναι -για μένα -τυπικά γνωρίσματα αυτής της εποχής.


Άλλα αρκετά με το φθινόπωρο,υπάρχει νέα ανάρτηση στον ορίζοντα!
Το σημερινό θέμα αυτής της ανάρτησης λοιπόν είναι τα γούνινα γιλέκα,τα Faux φυσικά γιατί  για κανένα λόγο δεν αξίζει να πεθαίνει με τόσο απαίσιο τρόπο κάποιο ζωάκι για να κοσμεί η γούνα του το κορμί κάποιας/ου που κανένα σεβασμό δεν έχει για την ζωή πάρα μόνο για κάτι τόσο κενό όσο η μόδα. Ομολογώ ότι πριν 3 χρόνια σε ένα ταξίδι μου στην Ρώμη είδα ένα όμορφο αληθινό γούνινο γιλέκο ,από κουνέλι όπως μου είπε η υπάλληλος και μην ξέροντας τα του συγκεκριμένου εμπορίου το αγόρασα. Ναι είναι πολύ όμορφο και μου αρέσει  (παρόλο που όταν χρόνια αργότερα έμαθα πως κατέληξα εγώ να το φοράω '' ξύπνησα'') όμως όταν φέρνω στο μυαλό μου εικόνες από κινέζικες φάρμες εκτροφής ζώων για γούνες και τι κάνουν εκεί -και πιστέψτε με δεν θέλετε να μάθετε -καταλήγω στο αρχικό συμπέρασμα μου. Δεν αξιζει και ειναι εγκλημα  !!!








































Και τέλος το δικό μου...




2 σχόλια: