Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ

Γεια σας αγαπημένα  κορίτσια !!Πως είστε? Εγώ χαίρομαι που επιτελούς αρχισε να κρυώνει ο καιρός και που μπαίνουμε και επίσημα στο φθινόπωρο!! Για μένα ο Σεπτέμβριος εκτός από το γεγονός ότι είναι ο πρώτος μηνάς που σημάνει την έλευση του φθινόπωρου, είναι και ο μηνάς που έχω συνδέσει με το πανηγύρι του Αγίου Ευστάθιου της γειτονιάς μου το οποίο επισκέπτομαι πάντα από την ηλικία των 4 χρόνων και το οποίο γίνεται το διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου. Όταν ήμουν μικρή λοιπόν πάντα περίμενα πως και πως να έρθει ο Σεπτέμβρης μαζί με το πανηγύρι για να πάω με την γιαγιά μου και την αδερφή μου να αγοράσουμε το αγαπημένο μας παιχνίδι...το παιδικό καροτσάκι που βάζουμε τα κουκλάκια...ξέρετε ποιο εννοώ εε?Αφού μας το αγόραζε η γιαγιά...και εμείς ήμασταν μες στην τρελή χαρά επιστρέφαμε σπίτι!!



Στο φετινό πανηγύρι τα πράγματα που αγόρασα ήταν τα παρακάτω!!





Πρώτα αγόρασα  τα  πράσινα -τυρκουαζ loafers τα οποία κόστιζαν 5 ευρώ και είναι πολύ άνετα και λατρεύω το τέλειο χρώμα τους!!Η αδερφή μου τα πήρε σε φούξια -ροζ!! Eπειτα τις μπαλαρίνες και τέλος το πορτοφόλι!!Μα δεν έχει φοβερό χρώμα?





Οι μπαλαρίνες ομως έχουν μια ιδιαιτεροτητα!!
Οι αγκράφες τους είναι αυτοκόλλητες!! Δηλαδή μπορείς να αλλάξεις τις αγκράφες στα παπούτσια με το να βάλεις πίσω τους ταινία διπλής όψεως...






Κάποια παραδείγματα...







Δεν είναι τελείες  ???...αυτός από τον οποίο τις αγόρασα και ο οποίος τις φτιάχνει (17 ευρώ η καθεμιά μαζί με τις αγκράφες ενώ οι αγκράφες μόνες τους κοστίζουν 2,5 ευρώ) Το μόνο πρόβλημα είναι ότι επειδή ακριβώς είναι αυτοκόλλητες φοβάμαι μην τις χάσω άλλα νομίζω βρήκα τρόπο να λύσω αυτό το πρόβλημα !!Επειδή η ταινία βρίσκεται στο κέντρο της αγκραφας ,οι άκρες της μπορούν πιο εύκολα να πιαστούν κάπου και να ξεκολλήσουν για αυτό σκέφτομαι να κόψω 3 κομμάτια ταινίας και να κολλήσω τα 2 στα άκρα της και το 1 στην μέση για σιγουριά!!! 

5 σχόλια:

  1. Ευχαριστω δωρακι!!! Επαθα πλακα με τις μπαλαρινες βασικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφες μπαλαρινες!!! με γεια σου :) Ειμαι η 7η follower σου! σε περιμενω και στο δικο μου blog και ελπιζω να ανταποδωσεις! Φλκια!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστω πολυ!! Χαιρομαι που σου αρεσαν!! Το ειδα το blog σου και μου αρεσε πολυ ετσι οπως το εχεις δομημενο!! Ειμαι η νεα σου follower btw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή