Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

MY PERFUME COLLECTION

Hi Girlsss!!! Τι μου κάνετε?Η σημερινή ανάρτηση άφορα την συλλογή-έστω και μικρή-των αρωμάτων μου!!
Πάμε να τα δούμε?





Απο τα αριστερα στα δεξια!


  • JIMMY CHOO EAU DE PARFUM 95 ML  (tο αγαπημένο μου, ενώ τα 100 ml κόστιζαν -πριν ένα χρόνο τουλάχιστον -95 ευρώ πανάκριβα δηλαδή ,εγώ το πηρα 64 ευρώ λόγω της έκπτωσής που έχει η μητέρα μου -ως υπάλληλος- στα καταστήματα αεροδρομίου. ..thanks mum!!  )
  • ZARA  TULLE PERFUME 75 ML
  • BRITNEY SPEARS BELIEVE 50 ML
  • PRIORITIES  BUTTERMILK VANILLA COOKIES EAU DE TOILETTE
  • και τέλος πίσω στην οθόνη του laptop το άρωμα με το οποίο έχω κολλήσει τώρα, La Vie Est Belle της Lancome και το οποίο ευελπιστώ να γίνει σύντομα δικό μου!!

3 σχόλια:

  1. το la vie est belle εχω ενα προαισθημα πως θα γινει συντομα δικο σου!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xaxaxaxa...σωστα εχεις το προαισθημα Δωρακι!!Το περιμενω σημερα!! :) :) Μα πες μου φιλη μου καλη,καλη μου φιλη Δωρα δεν μυριζε τελεια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή