Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

LANCOME ''LA VIE EST BELLE''



Γεια σας κορίτσια!!! Τι μου κάνετε?
Θυμάστε που στο προηγούμενο ποστ σας είχα μιλήσει για τα αρώματα που έχω στην συλλογή μου και για το ''La Vie Est Belle"" της Lancome και πως θα ήθελα να το προσθέσω σε αυτήν την συλλογή ?











Nα ναι καλά η μητέρα μου που το βρήκε στο  αεροδρόμιο 63 ευρώ αντί για 98 που κοστίζει κανονικά!!
Είναι πολύ γλυκό άρωμα το οποίο διαρκεί αρκετές ώρες και έχει ένα από τα πιο όμορφα δοχεία που έχω δει..κομψό αλλά και αρκετά απλό!!Kαι πόσο κομψό φαίνεται αυτό το ''μαντήλι''στον λαιμό του?Κάπου διάβασα ότι θυμίζει τα φουλάρια που έχουμε συνδέσει στο μυαλό μας  με τις σικάτες
Γαλλιδουλες!


Οk......μπορεί η Grace Kelly να μην ήταν Γαλλίδα άλλα νομίζω ταιριάζει μια χαρά στην περιγραφή!!!








Nα και η Audrey!!



Oι νότες του αρώματος είναι οι εξής:

  1. Top Notes: Black Currant, Pear
  2. Middle Notes: Iris, Jasmine, Orange Blossom
  3. Base Notes: Patchouli , Tonka Bean, Vanilla, Praline


Aυτο  που δεν μου αρέσει στο άρωμα είναι η ποσότητα του..μόνο 75 ml και στην τιμή των 98 ευρώ?No,no,no πολύ ακριβό!!Ίσως δεν μπορούσαν να προσθέσουν παραπάνω ποσότητα λόγω ιδιομορφίας του σχεδίου του μπουκαλιού?Λογικά θα έβγαινε αρκετά μεγαλύτερο και πολύ βαρύ αν ήταν ας πούμε 100 ml!






4 σχόλια:

  1. Ωραιο,και μενει πολλες ωρες στο δερμα μου,αλλα λιγο γλυκο για τα γουστα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμενα ενα περιεργο πραγμα...μου μυριζει γλυκα οταν το μυριζω απο το μπουκαλι και οταν το βαζω στο δερμα μου, μου βγαζει κατι ξινο!!!Μετα βεβαια αρχιζει και γλυκαινει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή